عمومی

حضور شرکت نیکان در نمایشگاه آسانسور ترکیه 2024

قونیه، ترکیه – شرکت نیکان، به عنوان نماینده انحصاری شرکت متروپلاست ترکیه در ایران، با حضور مدیر عامل خود در بیست و سومین دوره نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابر و قطعات وابسته که در شهر قونیه ترکیه برگزار شد، بار دیگر تعهد خود را به ارائه بهترین و باکیفیت ترین موتورهای آسانسور به مشتریان ایرانی به اثبات رساند.

 

این نمایشگاه که از 2تا 5 خرداد 1403 (22تا 25 می 2024) در محل مرکز نمایشگاهی تویاپ قونیه برگزار شد، به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای صنعت آسانسور در منطقه شناخته می شود و فرصتی عالی برای شرکت های فعال در این حوزه فراهم می کند تا جدیدترین محصولات و نوآوری های خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

حضور فعال نیکان در این نمایشگاه، نشان دهنده تعهد این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان ایرانی و تلاش برای ارتقای جایگاه خود در صنعت آسانسور کشور است.

مدیر عامل شرکت نیکان در طول برگزاری این نمایشگاه، دیدارهای متعددی با مدیران شرکت های مختلف داشت و در خصوص راه های گسترش همکاری های فی مابین و ارائه خدمات بهتر به مشتریان ایرانی بحث و تبادل نظر کرد.

 

 

 

 

حضور در این نمایشگاه، دستاوردهای ارزشمندی برای نیکان به همراه داشت، از جمله:

  • معرفی نیکان به عنوان نماینده انحصاری متروپلاست در ایران به مشتریان و شرکای جدید
  • ایجاد فرصت های جدید برای همکاری با شرکت های مختلف
  • به روز رسانی اطلاعات در خصوص جدیدترین محصولات و نوآوری های صنعت آسانسور
  • دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان

 

شرکت نیکان با ارائه موتورهای باکیفیت متروپلاست و خدمات پس از فروش عالی، گزینه ای ایده آل برای ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری در ایران می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات شرکت نیکان، می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *