نمایشگاه

سمینار مرکز علمی و کاربردی کوشا

عرضه تجهیزات با کیفیت و استاندارد، با صرفه اقتصادی قابل توجه و ایمن دلیل حضور در نهمین سمینار علمی و کاربردی کوشا

شرکت بازرگانی و مهندسی نیکان نماینده انحصاری شرکت‌های متروپلاست و جنتا( ترکیه) در نهمین سمینار سراسری صنعت آسانسور و پله‌برقی مرکز علمی و کاربردی کوشا حضور فعال داشت.
این سمینار در دوم اسفند سال 1397 با حضور تعداد کثیری از فعالین و دست‌اندرکاران صنایع آسانسور و پله‌برقی داخلی و بین‌المللی در محل تالار اجتماعات این مرکز علمی و کاربردی کوشا برگزار شد.

این سمینار با هدف، تلاش برای ارتقا ایمنی و کیفیت، ارایه تصویر از صنعت آسانسورداخلی به نمایندگان دیگر کشورها و معرفی برخی از تکنولوژی های جدید،
و استانداردهای بین‌المللی به جامعه صنعت آسانسور داخلی برگزار شد.

در این سمینار مدیران و نمایندگان صنایع آسانسور و برندهای معتبر و مشهور از کشورهای صاحب نام در تولید و عرضه ملزومات صنعت آسانسور و پله‌برقی در آن شرکت کرده بودند.
شرکت بازرگانی نیکان میزبان مدیر عامل و برخی از مسوولان شرکت متروپلاست (ترکیه) در این سمینار بزرگ سراسری و بزرگ بود.

بازرگانی نیکان

بازرگانی نیکان ضمن معرفی توانمندی‌‌های داخلی صنعت آسانسور و با ایجاد فرصتی مغتنم،
زمینه ارایه مقالات تخصصی و فنی از سوی مسولان متروپلاست در این سمینار تخصصی را فراهم نموده و اجرایی کرد که با استقبال شرکت‌کنندگان و متخصصین حاضر مواجه گردید.

آقای حسام بلوچ مدیر عامل بازرگانی نیکان با اشاره به موضوع لزوم توجه به کیفیت و ایمنی در صنعت آسانسور اشاره کرد.
ایشان اظهار داشتند: قطعا عرضه و استفاده از تجهیزات و امکانات با کیفیت و توجه به استانداردها باعث ارتقا و امنیت نصابان و بهره‌برداران و کاربران آسانسورها می‌شود.

مدیر عامل شرکت مهندسی و بازرگانی نیکان در پایان افزود ما در قالب تیم‌های تخصصی تحت نام شرکت بازرگانی نیکان به دنبال عرضه تجهیزات با کیفیت و استاندارد،
با صرفه اقتصادی قابل توجه و ایمن هستیم.

ارایه بهترین‌ها، مشارکت و حمایت از فعالیت‌های فرهنگی، توجه به آسایش و ایمنی کاربران و استفاده‌کندگان از تجهیزات حمل و نقل عمودی تنها بخشی از آن چیزی است که آن را صداقت حرفه‌ای و حمایت می‌نامیم.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *