نمایشگاه

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آسانسور(نیکان)

نمایشگاه بین‌المللی صنعت آسانسور

یکی از بزرگترین رویدادهای صنعت آسانسور در ایران و جهان است که هر ساله در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه فرصتی عالی برای شرکت‌ها و تولیدکنندگان آسانسور است تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند و با مشتریان جدید آشنا شوند.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی با حضور بیش از ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه به همت اتاق تعاون ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود.

به گزارش اخبار نمایشگاه ها به نقل از اتاق تعاون، دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور، پله برقی، بالابرها، نقاله ها، قطعات و تجهیزات جانبی در مساحتی بالغ بر۳۰ هزار متر مربع از ۲۳ تا ۲۶ تیرماه جاری توسط اتاق تعاون ایران برگزار می شود.

شرکتهای حاضر در این رخداد نمایشگاهی آخرین دستاوردهای خود را در قالب گروه‌های کالایی آسانسور، پله برقی، بالابر، نقاله، جرثقیل، لیفتراک، پیاده روی متحرک، مشاوره، طراحی تولید، نصب و راه‌اندازی، هوشمند سازی، فناوری‌های نوین، انجمن ها، اتحادیه ها، تشکل ها و مجلات تخصصی، دانشگاه‌ها و مراکز علمی تخصصی در معرض نمایش خواهند گذاشت.

 

این رویداد به مدت ۴ روز تا ۲۶ تیرماه میزبان علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

گفتنی است کشور چین به صورت مستقیم و نمایندگان کشورهای اسپانیا، آلمان، ایتالیا،  ترکیه و امارات متحده عربی در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی آسانسور و پله برقی حضور داشته و آخرین دستاوردهای این صنعت را به نمایش خواهند گذاشت.

گفتنی است، هیات های تجاری از کشورهای پاکستان، عراق، اقلیم کردستان، افغانستان، و عمان با حضور فعالان صنعت آسانسور و پله برقی برای آشنایی، بهره گیری و توسعه تعاملات تجاری در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و جلسات  B2Bبا فعالان این صنعت برگزار شد.

بازرگانی نیکان با تکیه بر تجربیات خود در طی بیش از سی سال فعالیت مستمر در صنعت آسانسور کشور و نیز بهره گیری از تیم های مجرب به عنوان مشاور امین و تامین کننده ملزومات انواع آسانسور بوده و دارای نماینـدگی از کشور ترکیه، نماینـدگی انحصــاری از شـرکتهای بین الـمللـی برند «متروپلاست»،افتخار حضور در نمایشگاه را داشت

شرکت نیکان فرهان مانا نیز حضور فعال و موثری در این نمایشگاه داشته و میزبان بازدید کنندهایی از سراسر ایران و جهان بوده

در حاشیه این نمایشگاه غرفه نیکان با قرعه کشی بزرگ خود به 15 نفر از خریدارن خود جوایز نویس و ارزشمندی در صنعت آسانسور را ارائه داد.

شرکت مهندسی و بازرگانی نیکان عرضه کننده کننده برتر تجهیزات صنعت آسانسور پله برقی، نماینده رسمی شرکت متروپلاست ترکیه در یازدهمین نمایشگاه صنعت آسانسور و پله برقی که در 23 تا 26 تیر 1401 در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار گردیده بود، نماینده شرکت متروپلاست حضور فعال و تاثیرگذار داشت. در این نمایشگاه غرفه شرکت مهندسی و بازرگانی نیکان با حضور موثر مدیران این مجموعه تخصصی، با استقبال پر شور متخصصین و مهندسین فعال در صنعت آسانسور داخلی و خارجی مواجه شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *