عمومی, پایه

پاراشوت Combi متروپلاست ، نوآوری در حفظ ایمنی آسانسور

پاراشوت combi متروپلاست: نوآوری در حفظ ایمنی آسانسور

 

ایمنی، همواره مهم‌ترین دغدغه در صنعت آسانسور بوده است. در میان تجهیزات ایمنی آسانسور، پاراشوت نقش حیاتی در جلوگیری از سقوط کابین و کادر وزنه حفظ جان سرنشینان ایفا می‌کند. شرکت متروپلاست ترکیه با ارائه پاراشوت combi، تحولی نوین در این زمینه ایجاد کرده است. ترمز جدید Metroplast Combi  با نصب آسان و ساختار قوی خود رونمایی شده است . Combi با طراحی فشرده خود نصب راحت را در چاه های باریک فراهم می کند .

پاراشوت combi چیست؟

 

پاراشوت combi متروپلاست، نسل جدیدی از سیستم‌های ایمنی آسانسور است که با ترکیب دو مکانیزم ترمزگیری مجزا، سطح ایمنی را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد. به این گونه که اگر به هر دلیلی آسانسور رو به بالا حرکت کرده و سرعت آسانسور از حالت نرمال خارج شود . پاراشوت Combi کادر وزنه را متوقف می کند و یا هنگامی که بکسل آسانسور بریده می شود برای سقوط نکردن کادر وزنه به کف چاهک از پاراشوت های فوق باریک Combi استفاده می شود .

پاراشوت combi متروپلاست

مزایای پاراشوت combi متروپلاست:

 

  • ایمنی دوچندان: استفاده از دو سیستم ترمز مجزا، ضریب اطمینان را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد و احتمال بروز هرگونه حادثه را به حداقل می‌رساند.
  • عملکرد سریع و مطمئن: مکانیزم‌های ترمزگیری پاراشوت combi در کمترین زمان ممکن فعال شده و از سقوط آزاد کادر وزنه جلوگیری می‌کنند.
  • محل استفاده : در آسانسورهایی با چاهک معلق در صورتی که کف چاهک مقاومت کافی برای تحمل ضربه ی کادر وزنه به هنگام سقوط به کف را ندارد از پاراشوت Combi متروپلاست استفاده می شود . آسانسور ها با چاهک معلق
  • مناسب برای انواع آسانسور: پاراشوت combi متروپلاست برای استفاده در انواع آسانسورهای هیدرولیک، کششی و MRL (بدون موتورخانه) و آسانسورها با چاهک معلق مناسب بوده و به راحتی قابل نصب و راه‌اندازی می‌باشد.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: شرکت نیکان، نماینده انحصاری متروپلاست در ایران، کلیه پاراشوت‌های combi را به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می‌کند.

شرکت نیکان، نماینده انحصاری متروپلاست در ایران:

 

شرکت نیکان با سابقه درخشان در زمینه ارائه تجهیزات آسانسور، مفتخر است که به عنوان نماینده انحصاری شرکت متروپلاست ترکیه در ایران، پاراشوت combi را به مشتریان خود عرضه نماید.

چرا پاراشوت combi متروپلاست را انتخاب کنیم؟

 

  • مونتاژ و نصب آسان
  • ساختاری قوی با آلیاژی از جنس فولاد
  • طراحی شده برای استفاده در چاه های معلق باریک و کادر وزنه
  • کمترین آسیب به ریل هنگام پاراشوت
  • ایمنی سرنشینان در اولویت: پاراشوت combi با ارائه بالاترین سطح ایمنی، آرامش خاطر را برای شما و سرنشینان آسانسور به ارمغان می‌آورد.
  • کیفیت و کارایی مطابق با استانداردهای روز دنیا: پاراشوت‌های combi متروپلاست در соответствии با سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای بین‌المللی تولید شده و از بالاترین کیفیت و کارایی برخوردار هستند.
  • خدمات پس از فروش بی‌نظیر: شرکت نیکان با ارائه خدمات پس از فروش جامع و پشتیبانی فنی مستمر، خیال شما را از بابت عملکرد صحیح پاراشوت combi راحت خواهد کرد.

ارتباط با ما:

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان در مورد پاراشوت combi متروپلاست، با کارشناسان مجرب شرکت نیکان تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *